Technische commissie

De TC

De technische commissie is bereikbaar via [email protected]

Doelstelling: Binnen VV Akkrum moet ieder lid met plezier en op zijn niveau de voetbalsport kunnen beoefenen, de ontwikkeling, in de breedste zin, van spelers is daarbij belangrijk. Hierin wil de JTC graag een bijdrage leveren.

TC bestaat uit:
Geert Goerres, Sybren Hoekstra, Alwin Mulder, Lolke Dokkum, en Egbert Rorije

Taken en verantwoordelijkheden:

Hoofddoel van de TC is het faciliteren van trainingen en daarnaast spelers en trainers te ontwikkelen.

De jeugd van v.v. Akkrum traint met VTON!

Trainingen en trainingsmethoden veranderen. Ook VV Akkrum gaat hierin met de tijd mee. Samen met de verenigingen in de omgeving (o.a. Grou en Irnsum) heeft VV Akkrum  gezamenlijk het systeem VTON ingekocht. VTON is een methodiek voor jeugdtrainingen die trainers via een app op de telefoon krijgen. Er zit een opbouw in voor alle jeugdleeftijden en niveaus binnen de vereniging. Elke trainer krijgt dus ook een eigen programma voor zijn team. Uiteraard is er ook ruimte in het programma om team eigen zaken te trainen, maar belangrijk van VTON is dat we via een doorgaande lijn alle jeugdleden de juiste oefenstof kunnen aanbieden.

- VTON is een eenduidige voetbalvisie, speciaal ontwikkeld voor uw gehele jeugdopleiding. Leeftijdsspecifieke trainingen, waarbij alles aan bod komt: voetbalhandelingen onder de knie krijgen en verder ontwikkelen, techniek, tactiek, balgevoel, spelinzicht, samenspelen in een team.

Dit seizoen werken alle jeugdtrainers van VV Akkrum met VTON.  Meer informatie is te vinden op http://www.vton.nl/

Voorstelrondje_JC__TC.jpg