jeugd

Lid worden (nieuwe jeugdspeler)

Leuk dat je bij ons komt voetballen! Bij v.v. Akkrum staat plezierig sporten voorop. Om de aanmelding goed te verwerken hebben wij wat gegevens van jou nodig. Nadat je de aanmelding hebt verzonden wordt er contact met je opgenomen door de jeugdcommissie. Daarna is je inschrijving pas definitief en kan de plaatsing in een team geregeld worden.

Je kunt al lid worden van v.v. Akkrum vanaf 5 jaar!

Met elke nieuwe jeugdspeler en zijn of haar ouder(s) en/of verzorger(s)maken wij graag persoonlijk kennis.

Contactgegevens ouder(s) en/of verzorger(s):
Wij willen graag ook weten of er gezinsleden zijn die al iets doen bij v.v. Akkrum.

Onze vereniging draait op de inzet van vrijwilligers. Daarom vragen wij ouder(s) en/of verzorger(s) altijd om iets voor de club te doen. Denk hierbij aan klussen in en om onze accommodatie, zitting in een van onze commissies, kantinemedewerker, scheids- of grensrechter, leider of trainer.

Naast vaste een commissiefunctie hebben de diverse commissies ook behoefte aan mensen die op adhoc of project basis iets wiilen doen. Een keuze voor een commissie wil niet zeggen dat er zitting genomen hoeft te worden in de commissie.

Wellicht heb je nog aanvullende informatie. Die kun je hieronder kwijt.
Wij hebben een gedragscode en een privacyverklaring. Hier hechten wij veel belang aan. Door hieronder 'ja' aan te vinken geef je aan kennis genomen te hebben van deze gedragscode en privacyverklaring. De documenten zijn hier te vinden http://www.vvakkrum.nl/431/documenten/
Bedankt voor je inschrijving. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Vanaf 12 jaar moet je een kopie van ID of paspoort inleveren en een digitalepasfoto voor de spelerspas. Leg deze vast klaar, want bij het eerste contact vragen wij hiernaar.

Als je lid wordt ontvang je van ons een paar v.v. Akkrum sokken en een kortingsbon voor een v.v. Akkrum broekje. Deze krijg je overhandigd tijdens het kennismakingsgesprek.

Pupillen tot 12 jaar € 35,00 (na twee gratis proeftrainingen is de pupil contributieplichtig).
Junioren tot 18 jaar € 40,00.

Er is eenmalig € 20,00 inschrijfgeld verschuldigd. Bovengenoemde bedragen zijn per kwartaal. Het lidmaatschap ga je aan voor minimaal 1 jaar. 1 januari is de peildatum voor indeling.

Is het voor u lastig om de contributie en bijkomende kosten voor uw kind (tot 18 jaar) te betalen? U kunt dan een beroep doen op het Jeugdsportfonds of Stichting Leergeld. Voor meer informatie verwijzen u naar:
www.jeugdfondssportencultuur.nl
www.leergeld.nl.