Vrijwilliger worden

v.v. Akkrum is afhankelijk van vrijwilligers. Wij stellen het zeer op prijs dat je een actieve bijdrage wilt leveren aan het succes van onze vereniging. Vul hieronder de gegevens in, dan neemt onze vrijwilligerscoördinator zo spoedig mogelijk contact met je op. Wil je liever eerst een vrijblijvend gesprek, dan kun je contact opnemen met een van onze bestuursleden.

Licht hieronder toe wat je wilt doen binnen onze vereniging. Denk hierbij aan werkzaamheden in en om de accommodatie, commissie- of bestuursfuncties, leider, trainer, grens- of scheidsrechter, activiteitenbegeleiding, etcetera.

Indien je al eens eerder vrijwilliger bent geweest bij VV Akkrum, of bij een andere vereniging, geef dat dan ook aan.

* = verplicht