FAQ

Je eerste training is altijd spannend. Nieuwe kinderen, maar misschien ook wel jongens of meisjes die bij je in de klas zitten. De leider van jouw team zorgt er zo mogelijk voor dat hij aanwezig is bij de start van je eerste training. Indien dat niet mogelijk is word je opgevangen door de trainer, die op de hoogte gesteld is door de Jeugdcommissie.
Voor het plaatsen van nieuws op de website van v.v. Akkrum of op de facebookpagina kun je een mail sturen naar de redactie van de website/facebook:
[email protected]

Dit kun je raadplegen op de website onder voetbal/afgelastingen. Ook kun je op de hoofdpagina onderaan in de rechter kolom je persoonlijke infobalk aanpassen. In dat geval worden de afgelastingen op jouw hoofdpagina getoond.

Via de v.v. Akkrum app is het mogelijk om een push bericht te ontvangen wanneer een training dan wel wedstrijd is afgelast. Zie vraag
Nee, dat is niet conform het beleid van de communicatiecommissie. Het aanbieden van stukken voor de media gaat altijd via een redactielid.
Vooralsnog kun je je verslag mailen naar [email protected]. O.v.v. van team, datum en wedstrijd (b.v. Akkrum 1, 23 februari 2015, tegen Irnsum 1). Jouw verslag + eventueel een foto wordt dan geplaatst (maximaal 1 verslag per westrijd). Op korte termijn krijgen leiders zelf de mogelijkheid het verslag te plaatsen.

Als jouw kind 5 jaar is kun je je kind aanmelden met het daarvoor bestemde formulier. Vervolgens neemt de jeugdcommissie contact met je op. Daarna is er pas sprake van een definitieve inschrijving en plaatsing in een team.

Je kunt je lidmaatschap opzeggen door een email te sturen naar [email protected]. Je krijgt per ommegaande een bevestiging van je opzegging. Tevens dien je je opzegging vooraf bij je leider te melden.

Opzeggingen dienen gedaan te worden vóór 1 juni van het betreffende jaar. Dit in verband met de teamindeling, de teamaanmelding bij de KNVB en de contributie aan de KNVB.

Indien na deze datum nog wordt opgezegd of indien dit niet volgens bovenstaande procedure wordt gedaan, dient in het volgend jaar nog contributie betaald te worden.

Het kunstgras mag in veel gevallen bespeeld worden, echter niet wanneer er sneeuw op ligt en wanneer er sprake is van opdooi. Voor meer informatie kijk regelement voor nog meer informatie Gebruiksadviezen kunstgras
Je kunt via Wijzigen gegevens adres wijzigingen, nieuw email adres of een nieuw telefoonnummer doorgeven.
De verplaatstbare goals moeten bij een wedstrijd op het hele veld in de vakken naast de goal aan de havenzijde staan. Dit inverband met de veiligheid van de spelers. De KNVB heeft ons kunstgras goedgekeurd op voorwaarde dat tijdens wedstrijden de uitloopstroken vrij zijn van opstakels. Zie Keuring Kunstgrasveld. Hierbij dan ook het dringend verzoek om de uitloopstroken bij wedstijden op grootveld vrij te maken.

LIVE Wedstrijdverslag en push berichten ontvangen.

Middels de v.v. Akkrum app is het mogelijk om live een wedstrijdverslag bij te houden. Voor de thuisblijver is het op die manier mogelijk om de wedstrijd te volgen

Installeer v.v. Akkrum app

Voor Android apparaten:

ga naar de "Play Store"

download daar de "VoetbalAssist ClubApp"

Voor Iphone:

ga naar de "App Store"

download daar de "VoetbalAssist ClubApp"

Installeer de applicatie op je mobiel.

Start de applicatie op.

Selecteer de gewenste club door de eerste letters van 'Akkrum' in te tikken.

Live wedstrijdverslag

Ga in de app naar het programma overzicht en kies een wedstrijd

Er wordt een soort wedstrijd affiche getoond. Wanneer de wedstrijd over minder dan 15 minuten zal aanvangen of wanneer de wedstrijd reeds is begonnen, zal bovenaan de pagina een knop worden getoond om waarmee de liveblog kan worden gestart/gevolgd.

Input toevoegen

Met de toevoegen-knop heeft u de mogelijkheid om input te geven.

Berichtje

Hiermee kan een losse tekst getypt worden, bij voorkeur zo kort mogelijk.

Hiermee opent de camera en kan er een foto worden gemaakt en worden gepost.

Tussenstand

Spreekt voor zich. Hiermee kan de huidige score worden doorgegeven.

Doelpunt

Eerst kiest u voor welk team u een doelpunt wilt doorgeven. Naast type doelpunt en de minuut van het doelpunt kunt u ook aangeven wie het doelpunt scoorde. Door te typen kan worden gezocht in de teamledenlijst welke in het cms bekend is en vervolgens kan een persoon worden gekozen.

Als laatste wordt gevraagd om de tussenstand die hoort bij het door te geven doelpunt. Dit is belangrijk om voor alle doorgegeven doelpunten input te weten wat bij elkaar hoort. Doorgegeven doelpunten, kaarten en wissels worden op een slimme manier bij elkaar gezocht en ook echt als doelpunten, kaarten en wissels voor de wedstrijd verwerkt. Deze worden voor u als beheerder zichtbaar wanneer u de wedstrijd opzoekt in het cms.

Kaart

Eerst kiest u voor welk team u een kaart wilt doorgeven. Naast het type kaart en de minuut van de kaart kunt u aangeven wie de kaart kreeg. Door te typen kan worden gezocht in de teamledenlijst welke in het cms bekend is en vervolgens kan een persoon worden gekozen.

Wissel

Eerst kiest u voor welk team u een wissel wilt doorgeven. Naast de minuut van de wissel kunt u opgeven welke speler uit het veld ging en welke werd ingebracht. Door te typen kan worden gezocht in de teamledenlijst welke in het cms bekend is en vervolgens kan een persoon worden gekozen.

Pushberichten ontvangen

Pushbericht wanneer liveblog is geopend en bij ieder doelpunt van favoriete teams

Gebruikers kunnen in de instellingen van hun app kiezen welke de favoriete teams zijn en of ze daarvoor liveblog push notificaties willen ontvangen.

Als de gebruiker dit aanzet wordt een push notificatie ontvangen wanneer een liveblog wordt geopend en bij het doorkomen van ieder doelpunt voor wedstrijden van de favoriete teams

Via instellingen is het ook mogelijk om van je favoriete teams en bericht te ontvangen bij afgelastingen van training en wedstrijd.