Contributie

Pupillen tot 12 jaar € 35,00 (na twee gratis proeftrainingen is de pupil contributie plichtig)
Junioren tot 18 jaar € 40,00
Senioren   € 45,00
Lid 35+ team    € 60,00 (per seizoen)
Niet spelend lid € 35,00 (per seizoen)

Er is eenmalig € 20,00 inschrijfgeld verschuldigd. Bovengenoemde bedragen zijn per kwartaal.
1 januari is de peildatum voor indeling

De contributie voor 35+ en niet spelend lid worden in januari geincasseerd
De contibutie voor senioren, junioren en pupillen worden per kwartaal geincasseerd. De kwartalen zijn alsvolgt ingedeeld.

periode Incassso
1e kwartaal 1 juli t/m 30 september afhankelijk van de vakantie eind augustus begin september
2e kwartaal 1 oktober t/m 31 december begin november
3e kwartaal 1 januari t/m 30 maart begin februari
4e kwartaal 1 april t/m 30 juni  begin mei
  boetes na incasso 4e kwartaal juli

Per kwartaal worden ook de eventuele gele en rode kaarten ingecasseerd. Voor het seizoen 2018/2019 zijn de kosten voor de kaarten alsvolgt:
  Senioren Junioren/pupillen
Registratie eerste t/m vierde, zesde en achtste waarschuwing € 15,30 € 7,00
Registratie vijfde, zevende, negende en volgende waarschuwing € 27,00  € 15,30
Registratie twee waarschuwingen in één wedstrijd € 27,00  € 15,30
Strafoplegging na veldverwijdering € 27,00  € 15,30

Zorgen over betalen contributie en voetbalkleding?

V.V. Akkum begrijpt dat de drempel om financiële hulp te vragen vaak hoog is, maar willen toch graag  (ouders van) leden de mogelijkheden bieden om bij financiële problemen contact op te nemen met onze penningmeester, Germ Postma . We kunnen dan meedenken over de betaling van de contributie of de aanschaf van voetbalspullen (trainingskleding, wedstrijdkleding en voetbalschoenen). We hebben onder andere een voorraad tweedehands voetbalschoenen liggen.

Je kunt Germ Postma telefonisch bereiken op 06-23635018 of een e-mail sturen naar [email protected].