Slotdag 11 juni 2022

22 mei 2022 20:45

Het voetbalseizoen wordt ieder jaar traditioneel afgesloten met een dag vol activiteiten en een overheerlijke barbecue die wordt verzorgd door Keurslager Spijkerman. De slotdag vindt dit jaar plaats op zaterdag 11 juni 2022.

v.v. Akkrum nodigt leden, vrijwilligers, sponsors en aanhang nodigt uit hierbij aanwezig te zijn.

Het programma voor deze dag ziet er als volgt uit:

14.15 uur       Aanwezig ouder-kindtoernooi / mixtoernooi

14.30 uur       Ouder- kindtoernooi / mixtoernooi / voetbal spellen

17.00 uur       Kampioenen en afscheid vrijwilligers

17.15 uur      Inloop sponsoren & vrijwilligers *

17.30 uur      Start BBQ

*je bent altijd welkom om eerder naar het sportpark te komen.

Na afloop van de BBQ zal er live muziek aanwezig zijn.

Zou je ons uiterlijk zondag 5 juni kunnen laten weten of je komt en met hoeveel personen.

Wil je meedoen aan de barbecue, geef dit dan aan ons door. geef je dan hier op.

De kosten voor de barbecue bedragen voor kinderen € 2,50 per persoon (tot 19 jaar) en voor volwassenen € 5,00 per persoon. Er kan dit jaar ook met de pin worden afgerekend.

Mocht je mee willen doen met het mixtoernooi geef je dan op via je leider of stuur een mail naar [email protected]

Natuurlijk kunnen wij niet zonder vrijwilligers die vrijdagavond vanaf 19.00 uur ons willen helpen met opbouwen en zondagochtend vanaf 10.30 uur willen helpen met opruimen. Je kunt je voorkeur doorgeven op het opgaveformulier.

Tot zaterdag 11 juni 2022!

leaflet.jpeg