senior/35plus

In welk team zou je graag willen spelen?

Onze vereniging draait op de inzet van vrijwilligers. Daarom vragen wij ouder(s) en/of verzorger(s) altijd om iets voor de club te doen. Denk hierbij aan klussen in en om onze accommodatie, zitting in een van onze commissies, kantinemedewerker, scheids- of grensrechter, leider of trainer.

Naast vaste een commissiefunctie hebben de diverse commissies ook behoefte aan mensen die op adhoc of project basis iets wiilen doen. Een keuze voor een commissie wil niet zeggen dat er zitting genomen hoeft te worden in de commissie.

Wij hebben een gedragscode en een privacyverklaring. Hier hechten wij veel belang aan. Door hieronder 'ja' aan te vinken geef je aan kennis genomen te hebben van deze gedragscode en privacyverklaring. De documenten zijn hier te vinden http://www.vvakkrum.nl/431/documenten/
Bedankt voor je inschrijving. Wij sturen je zo snel mogelijk een bevestiging.

Senioren vanaf 18 jaar € 45,00 per kartaal.
Spelers van de 35+ teams betalen € 60,00 per jaar.

Er is eenmalig € 20,00 inschrijfgeld verschuldigd. Het lidmaatschap ga je aan voor minimaal 1 jaar.

* = verplicht