1e toernooi JO7-1

9011XC
JIRNSUM
tel. 0566-601142

Alles is even wennen zo'n eerste keer maar iedereen vond het superleuk. De eerste wedstrijd was tegen Irnsum, het ging gelijk op maar de winst ging naar Irnsum. 4-2. Hierna was Blauwhuis de tegenstander. Weer ging het gelijk op maar Akkrum kreeg de bal lekker mee en speelden goed samen. Winst met 2-6 was dan ook het gevolg. Toen kwam GAVC als tegenstander, de wedstrijd ging mooi gelijk op met 3-3 als eindstand. Als laatste wedstrijd stond ONS Sneek op het programma. Gezien dat dit een erg sterk team is. Er werd met dikke cijfers van verloren. 10-2. Maar ons motto; Meedoen is belangrijker dan 'alles' winnen houden we vast💪. Volgende week staan dezelfde teams weer op de planning. We weten waar we aan moeten werken!!
Trots en blij dat ik coach mag zijn van dit geweldige team 😍