Akkrum JO13-1 - VEV'67 D1

D-pupillen zaterdag, D1, Hoofdklasse Q

26 september 2015 10:30

R. de Vos

Op 26 september moest Akkrum D1 tegen VEV 67’ voetballen. Om 9:45 moesten de teams aanwezig zijn op het voetbalveld van v.v. Akkrum. Toen ze aanwezig waren konden ze zich warm gaan maken voor de wedstrijd die om 10:45 begon. Toen de wedstrijd begon was het gelijk een goal voor VEV 67’ door een verdedigingsfout van v.v. Akkrum. En ongeveer 2 minuten daarna kreeg v.v. Akkrum een penalty en die werd hard in het net geschoten. En daarna viel de wedstrijd een beetje stil en toen was het pauze.

Na de pauze begon VEV 67’ heel sterk aan de tweede helft van de wedstrijd en daardoor viel er bijna een goal maar gelukkig had v.v. Akkrum een goeie keeper op goal die de bal had. Ongeveer 10 minuten daarna was er een prachtige goal van de middenvelder van v.v. Akkrum, een paar minuten na de goal was het eindsignaal en daar waren de supporters van de tegenstander niet echt blij mee. Toen ontstond er ook nog even een woordenwisseling tussen de ouders en coaches maar dat was gelukkig snel opgelost. Eindstand v.v. Akkrum 2 -1 VEV 67’.

Menno van der Laan