Uitgaan van je eigen kracht leidt tot verdiende winst!

TOP'63 B1

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse 06

19 september 2015 12:00

H. Petter

Onbekend

Zaterdag 19 september speelden wij tegen TOP’63 B1. Voor de wedstrijd zagen we al dat hun ploeg fysiek sterker was. In de kleedkamer werd daarom dus gezegd dat wij het van ons eigen voetbal moesten hebben. We begonnen de wedstrijd op zich goed. We kregen kansen en de verdediging stond goed. De 1-0 viel door een counter en werd gescoord door Emile. Een paar minuten later kwam er een bal op de keeper maar die liet de bal los waardoor Emile de 2-0 kon prikken.

Toen de 2-1 viel schrokken we toch wel even en werd het weer spannend. Alsnog wist Tim de 3-1 te scoren en daardoor de wedstrijd naar ons toe trokken. Het laatste kwartier van de wedstrijd was het goede voetbal eigenlijk weg uit de wedstrijd en gebeurde ook vrijwel niks meer. We hebben nu alle wedstrijden met 3-1 gewonnen en moeten ons nu concentreren op de wedstrijd tegen de koploper waar we uiteraard weer gaan proberen wat doelpunten te prikken.

Pepijn Platteel